This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by archytrek 1 month ago.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
You must be logged in to reply to this topic.
AppsLead › Forums › From Zero to Hero with Nodejs › BoomsBet en crypto-uitbetalingen – de moeite waard?
This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by archytrek 1 month ago.
Ik heb erover nagedacht om over te stappen op crypto voor gokstortingen, omdat bankoverschrijvingen de laatste tijd eindeloos duren. Heeft iemand crypto-opnames al eens geprobeerd bij BoomsBet? Ik wil alleen weten of het daadwerkelijk sneller is of dat er een addertje onder het gras zit.
Ik gebruik al een paar maanden crypto op boomsbet1.com en het is eerlijk gezegd het snelste dat ik ooit heb gezien. Opnames in USDT of BTC worden meestal binnen 20-40 minuten na aanvraag verwerkt. Ook geen verborgen kosten – wat je opneemt is wat je krijgt. Het verificatieproces is ook snel en zodra je geverifieerd bent, kun je direct uitbetalen zonder telkens op handmatige goedkeuring te hoeven wachten. Ik ben volledig overgestapt van creditcards naar crypto, omdat het gewoon soepeler werkt. De blockchainbevestigingen zijn ook zichtbaar, wat het veilig maakt. Voor iemand die het haat om twee werkdagen op uitbetalingen te moeten wachten, is crypto een absolute aanrader.
Crypto heeft de spelregels absoluut veranderd. Ik heb elders een vergelijkbare ervaring gehad: het is gewoon sneller, vooral in het weekend wanneer banken geen cent bewegen.
You must be logged in to reply to this topic.